  • Data: 2002-10-23 10:21:27
    Temat: Re: Zakaz kupna ziemi
    Od: "Marek Zachara" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo" <o...@i...pl> wrote in message
    news:NMit9.123151$N_6.1785445@news.chello.at...
    > Czy słyszeliście o projekcie przepisu, który zakazywał by nie-rolnikom
    > (osobom posiadającym mniej niż 1ha ziemi) kupna działek przez 5 lat???
    > Gdzieś mi się to obiło o uszy ale nie wiem czy to prawda. Przepis jest
    > związany z wejściem do unii.

    Przepis jest zwiazany nie z wejsciem do unii, ale z dbaniem PSL-u o wlasne
    interesy - wiem ze byla taka propozycja ustawy pozwalajaca na zakup
    ziemi rolnej tylko osobom z wyksztalceniem rolniczym i rolnikom
    z zaswiadczeniem z gmin (ze sa rolnikami). Ale nie wiem w jakiej fazie
    prac sie teraz znajduje.

    Marek