    From: "bleser" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZACHOWEK - droga ugodowa a sadowa ??
    Date: 26 Sep 2005 23:56:01 +0200

    zawsze pojawiaja sie takie glosy... jakby zmarla nie chciala obdarowac zstepnych
    to by ich wydziedziczyla albo wyraznie o tym napisala w testamencie..

    PRzed smiercia chorowala i nie wiadomo czy ten testament byl do konca tym co
    chciala przekazac, ale o to spierac sie raczej nikt nie zamierza.

    Sytuacja obdarowanej rowniez bardzo sie zmienila od chwili napisania testamentu.

    Uwazam ze dla zstepnego, ktorego spotkalo dodatkowo wiele niemilych sytuacji ze
    strony "rodziny" nalezy sie skorzystanie z przyslugujacego mu "zabezpieczeniu".

    Tym bardziej ze juz od wielu lat byla nieformalna mowa o podziale.

    Prosilbym jedynie o odpowiedzi na moje pytania, za jedna juz bardzo dziekuje.
    Nie mam zadnych rozterek moralnych, a panstwo nie znajac sytuacji rowniez nie
    mozecie byc obiektywni.

    Z gory dziekuje raz jeszcze.