  • Data: 2008-08-22 21:58:47
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania z OC sprawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Aug 2008, d...@g...pl wrote:

    > Czy PZU ma prawo wysyłać odszkodowanie do warsztatu na podstawie tylko
    > samego złożonego upoważnienia ?

    Czekaj.
    Upoważniasz osobę (tu: warsztat) do dokonania czynności.
    Czego INNEGO oczekujesz, niż tego że takie upoważnienie będzie
    skuteczne?
    Mają w przepisach dopisać że musi być notarialnie czy jak?

    > Czy złożenie takiego upoważnienia
    > obliguje mnie do naprawy w danym zakładzie?

    1. Nie znamy treści upoważnienia
    2. Jeśliby to było upoważnienie WYŁĄCZNIE do odbioru odszkodowania
    a nie byłoby upoważnienia warsztatu/zlecenia im remontu, to
    byłoby dziwne[1] :O, ale IMVHO przysługiwałoby roszczenie do
    warsztatu aby oddał "bezpodstawne wzbogacenie".

    Dobrze piszę?
    [1] Sugeruję że podpisany papier mógł być czymś WIĘCEJ niż
    TYLKO upoważnieniem do odebrania udszkodowania.

    pzdr, Gotfryd