  • Data: 2008-08-23 18:43:00
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania z OC sprawcy
    Od: d...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sie, 18:27, "Fotelik" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Czekaj czekaj jak to było dokładnie?
    > Dziś skłądasz upoważnienie.
    > Jeszcze nie byłes w warsztacie nie widzieli szkody nie zrobili wyceny.
    > Jutro idziesz do PZU wycofać upoważnienie a oni mówią że już przelali
    > pieniądze?
    > A ile przelali i na podstawie jakiego kosztorysu?

    Dokładnie to było tak. Dziś jestem w Centrum Likwidacji Szkód PZU
    zgłosić szkodę. Samochód ogląda ichni pracownik, robi zdjęcia i daje
    mi do ręki kosztorys naprawy tzw wyliczankę (na 2100 zł brutto) oraz
    listę listę warsztatów ze słowami "tu może Pani dokonać naprawy". Wiec
    dziś od razu składam na wszelki wypadek upoważnienie do odbioru
    odszkodowania na jeden z nich, coby dwa razy nie chodzić. Pojutrze
    znajduję zaufany warsztat i info, że wcale nie muszę naprawiać w tym z
    listy, bo wybór warsztatu należy do mnie. Więc zostawiam tam auto i
    lecę napisać upoważnienie na ten inny warsztat, a tu zonk - słyszę, że
    pieniądze już poszły do tamtego pierwszego warsztatu. I dlatego
    właśnie się pytam, czy złożone przeze mnie w PZU upoważnienie do
    odbioru odszkodowania zmusza mnie w jakiś sposób do naprawy auta w tym
    zakładzie? Czy PZU mogło tak wypłacić z góry i tak błyskawicznie moje
    pieniądze warsztatowi, do którego w ogóle nawet nie dotarłam? A jakbym
    tak zrezygnowała całkiem z naprawy? Bo teraz mam problem z wypłatą
    odszkodowania.

    pozdrawiam
    Ewka