    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem.
    Date: Sun, 23 Jan 2011 00:03:22 +0100

    > Użytkownik "news-gazeta" Mam mieszkanie na własność.
    > Wynajmuję je rodzinie z dziecmi. Mieszkają już dwa lata, w tej chwili
    > przedłużyliśmy umowę na trzeci rok. Umowa nie jest zgłaszana nigdzie.
    > Nie chodzi mi o aspekt legalności takiego przedsięwzięcia, choć oczywiście
    > jakby nie było - jest to nielegalne, bo pieniądze pobieram.

    > Chcę zapytać czy mogę mieć problemy typu jakies nieprzewidziane
    > przewłaszczenie albo coś podobnego i w konsekwencji stracić mieszkanie?
    > Pozdrawiam - Darek.

    Nie latwiej poczytac wczesniejsze watki jakie na tej grupie sie pojawily
    w tym ten z 18.01 "Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy... "?
    Poczytal bys i znalaz odpowiedz na swoje pytania. Reasumujac. Jesli
    ktoregos miesiaca wynajmujacy przestana ci placic to nie dosc ze nie
    bedziesz ich mogl ze swojego mieszkania "wyprosic" to dodatkowo
    bedziesz musial na biezaco placic czynsz bo w wypadku zalieglosci
    twoje mieszkanie moze zostac zliytowane na poczet dlugu. Co, jak i
    dlaczego to juz we wspomnianym watku.
    AM