  • Data: 2023-05-29 16:57:03
    Temat: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2023 o 13:04, A. Filip pisze:

    > Okazujesz typową niemiecką

    Pierdolisz nadal jak debil. Jesteś zwyczajną, roszczeniową kurwą z
    hipokryzją, która blokuje się na odpowiedzi a potem ryjuje, że mu się to
    nie podoba :] Każdy standardowy PiSior i konserwa-wchuj tak ma.
    Powiedzieć/napisać swoje pierdy z dupy i zablokować odpowiedź.

    Czas umierać Andrzeju. Nic nowego nikt się już od ciebie nie dowie a
    nowe rzeczy nie docierają do ciebie. Nachuj zabierasz innym powietrze?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>