  • 1. Data: 2023-05-28 22:21:53
    Temat: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Był sobie pakiet "Play na kartę rok ważności konta".
    *KAŻDE* doładowanie dowolną kwotą przedłużało ważność o 365.
    Dostałem SMS "... Doładuj konto a przedłużysz jego ważność o 365 dni ..."
    *bez podania wymogu kwoty doładowania*.
    Po doładowaniu kwotą 10 PLN nie przedłużyło ważności konta o 365 a
    "pomoc" Play stwierdziła że zmienili regulamin o czym mnie nie
    poinformowali bo nie wyraziłem zgody na profilowanie i ich spam
    marketingowy.

    Wszystko może niby zgodne ze zbójeckim prawem gdyby nie ten
    wprowadzający w błąd SMS przez całkowite pominięcie
    że teraz jest wymóg na kwotę doładowania.

    Kij tym [...] w [...].
    Odechciało mi się korzystać z usług tych [...].

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-05-28 22:42:13
    Temat: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.05.2023 o 22:21, A. Filip pisze:

    > Odechciało mi się korzystać z usług tych [...].

    Bardzo ładnie opisałeś, dlaczego jesteś debilem :)

    Tak, wiem, ty tak nie uważasz i tego nie widzisz.

    Tak właśnie wygląda to ze strony debila. Nigdy sam nie ogarnie, że nim jest.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-29 12:32:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 May 2023 22:21:53 +0200, w <a...@w...eu>, "A. Filip"
    <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > "pomoc" Play stwierdziła że zmienili regulamin o czym mnie nie
    > poinformowali bo nie wyraziłem zgody na profilowanie i ich spam

    ROTFL :)
    Wysyłanie regulaminu to spam marketingowy? Takie rzeczy tylko w Play.

    > Wszystko może niby zgodne ze zbójeckim prawem gdyby nie ten
    > wprowadzający w błąd SMS przez całkowite pominięcie
    > że teraz jest wymóg na kwotę doładowania.

    Play zawsze kombinuje jak może. Już mam 2 reklamacje u nich otwarte --
    przerosło ich proste zadanie jak wydanie nowej karty w starej taryfie.

    > Kij tym [...] w [...].
    > Odechciało mi się korzystać z usług tych [...].

    Trochę późno się zorientowałeś, że jak mogą oszukać (czy "oszukać"), to to
    zrobią.

    Unikam Play jak ognia, bo szkoda mojego czasu na nich -- wystarczyło mi jak
    konsultant stwierdził, że "on nie odpowiada za informacje udzielone przez
    innych konsultantów" :D

    PS. Przejdź do Fakt, tam każde doładowanie przedłuża o rok. Ale trzeba to
    zrobić w salonie, bo tak chcą i już.

  • 4. Data: 2023-05-29 13:01:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> pisze:
> [...]
    > konsultant stwierdził, że "on nie odpowiada za informacje udzielone przez

    Literalnie miał racje. *On sam* nie odpowiada tyle że *firma* odpowiada
    (lub powinna odpowiadać) o ile nie rżnie bezczelnie głupa. To jakie
    podobne oświadczenie zostawia "bardzo trwałe wrażenie" u klienta to już
    nie kwestia prawna a wizerunkowa/PR. Patrzył na sprawę z punktu
    widzenia własnej dupy a nie dupy firmy.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2023-05-29 13:04:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Bardzo ładnie opisałeś, dlaczego jesteś debilem :)
    >
    > Tak, wiem, ty tak nie uważasz i tego nie widzisz.
    >
    > Tak właśnie wygląda to ze strony debila. Nigdy sam nie ogarnie, że nim
    > jest.

    Okazujesz typową niemiecką schadenfreude ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Schadenfreude

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2023-05-29 14:32:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 May 2023 22:42:13 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Bardzo ładnie opisałeś, dlaczego jesteś debilem :)
    > Tak, wiem, ty tak nie uwaĹźasz i tego nie widzisz.

    Bo sie dał nabrać na niejasny komunikat, czy wrecz fałszywy?

    > Tak właśnie wygląda to ze strony debila. Nigdy sam nie ogarnie, że nim jest.

    Zawsze moze złożyc skarge do UOKiKu. UOKiK przywali symboliczną karę,
    np milion, to zobaczymy kto miał rację :-)

    A propos - a co ze zwrotem niewykorzystanych srodków przy rozwiązaniu
    umowy?
    Mowiło się o tym, pisało, a chyba ciągle nie ma ...

    J.

  • 7. Data: 2023-05-29 16:37:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Bo sie dał nabrać na niejasny komunikat, czy wrecz fałszywy?

    Obstawiam że Play będzie rżnął głupa że "zapomnieli" zmienić komunikat
    po zmianie regulaminu czyli po mojemu że powiedzą/przyznają niemal
    wprost ich profesjonalizm jest o kant dupy potłuc.

    > Zawsze moze złożyc skarge do UOKiKu. UOKiK przywali symboliczną karę,
    > np milion, to zobaczymy kto miał rację :-)
    > [...]

    Z czystej "złośliwości" raczej pójdę za wzorem mecenasa Giertycha co
    zamiast się użerać samemu po sądach cywilnych "żądał" żeby kto inny
    się użerał (odwalił za niego spory+ kawał roboty).

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2023-05-29 16:43:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2023 o 22:21, A. Filip pisze:
    > zmienili regulamin o czym mnie nie poinformowali bo nie wyraziłem
    > zgody na profilowanie i ich spam marketingowy.

    Nic nie zmienili. Umowa, to zgodna wola umawiających się, a skoro nie
    powiadomiono Cię o zmianie, to dno w ogóle dyskutować o jej zgodzie.

    > Wszystko może niby zgodne ze zbójeckim prawem gdyby nie ten
    > wprowadzający w błąd SMS przez całkowite pominięcie że teraz jest
    > wymóg na kwotę doładowania.

    Niezgodnie, ale rozumiem, że nie chce Ci się walczyć.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-05-29 16:57:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.05.2023 o 13:04, A. Filip pisze:

    > Okazujesz typową niemiecką

    Pierdolisz nadal jak debil. Jesteś zwyczajną, roszczeniową kurwą z
    hipokryzją, która blokuje się na odpowiedzi a potem ryjuje, że mu się to
    nie podoba :] Każdy standardowy PiSior i konserwa-wchuj tak ma.
    Powiedzieć/napisać swoje pierdy z dupy i zablokować odpowiedź.

    Czas umierać Andrzeju. Nic nowego nikt się już od ciebie nie dowie a
    nowe rzeczy nie docierają do ciebie. Nachuj zabierasz innym powietrze?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-05-29 17:24:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nic nie zmienili. Umowa, to zgodna wola umawiających się, a skoro nie
    > powiadomiono Cię o zmianie, to dno w ogóle dyskutować o jej zgodzie.

    > Niezgodnie, ale rozumiem, że nie chce Ci się walczyć.

    Może mi się zechcę wysmażyć reklamację po kątem późniejszej skargi do
    UOKiK, bo to że coś da bardzo słabo wierzę. W skargę do UOKiK też
    niezbyt wierzę ale dać się Play wyłgać bez żadnego ryzyka wstyd.
    Kwota jest niby drobna ale wkurzenie duże i może mi nie przejdzie
    wystarczająco szybko żeby kilka godzin na te pisemka stracić.
    Zasady to zasady. Obowiązują zawsze albo nigdy szczególnie jak duża
    firma ma je w praktyce w dupie IMHO.

    Mam w głębokiej pogardzie [...] którzy mogą sprawiać wrażenie że chcą
    sobie trochę poprawić margines zysku chwytami "nie powyżej pasa".
    Wolę firmy z _pedantycznym_ podejściem "Nie musimy cię wprowadzać w błąd
    żeby zarabiać".

    <ironia> Czy Play to twarz standardów kapitalizmu RP3? </ironia>

    --
    A. Filip