  • Data: 2023-06-07 18:55:35
    Temat: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 cze 2023 o 04:00, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Użyj kalkulatora. Rozumiem, że nie ogarniasz więcej niż?...

    Nie ogarniam więcej niż 16. Mam łącznie 18, z czego 1 przed
    rejestracją. Równie ;) dobrze mogę napisać 'mam aż 20' albo
    'tylko 17' bądź 'tylko 16' -- zależnie od rozrachunkowej ;)
    metody każda z tych liczb oddaje faktyczny stan... KsięgowE
    rozumieją mierniczą kreatywność, ukazującą alternatywne (że
    tak to określę) stany faktyczne bądź prawdy...

    > Zbierasz butelki w sieci? Prościej pojedynczo, ręcznie.

    Być może -- nie jestem praktykiem... Mleko kupuję sobie
    zwykle w kartonach... Jogurt -- w kubeczkach... Kefir
    mam z mleka... (bakterie jogurtowe wymagają wyższej
    temperatury niż kefirowe -- więc wolę kefir)

    > Możesz.

    To dobrze. W jakim więc celu miałbym kupować kolejne?

    > Nie. Abonament to nie prepaid, którego cena/utrzymanie wzrasta
    > z inflacją. To stała opłata za stałe usługi, przez okres zawarcia
    > umowy :)

    W mym wypadku -- zero co do zasady...

    > https://www.facebook.com/pisionttgroszy/ :)

    Bez linku nie zdołasz?

    -=-

    01 grosz właśnie wydzwoniłem. Przy okazji
    zinwentaryzowałem numery, więc wiem:
    - ile ;) mam numerów
    - który do ;) kiedy jest ważny
    - ile jest środków na którym (a ile zewnętrzy)
    - któremu przyporządkowana jest jaka/która ;) taryfa
    Kiedyś mym telefonicznym numerom przypisywałem numery SIMek...

    W tle pisania ogoliłem się...

    -=-

    Co do zasady codziennie jem trochę czosnku., ale cebulą nie gardzę...

    -=-

    Reasumując:
    - butelki mogę zbierać bez sieci
    - nowych numerów nie muszę kupować
    Rozumiemy się dobrze?... ;)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'