  • Data: 2023-06-04 03:04:16
    Temat: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30 maj 2023 o 22:11, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Od dawna tak nie jest. Przeszedłem na 'Od nowa' -- mam 365.
    > Teoretycznie zabierają co miesiąc 5 pln -- w praktyce jest różnie.

    Chyba uruchomili (naprawili?) kosiarkę.
    [pewnikiem przeczytali, że nie zawsze koszą -- i poprawili się...]
    Może wygadam choć grosz z piątaka -- może wówczas nie zdołają wziąć?...

    Tego piątaka dali mi kiedyś za free.

    Zadzwoniłem kiedyś i poprosiłem o zmartwychwstanie kont -- spytali
    o numery i nie tylko przywrócili wychodne, ale dali na te numery po
    piątaku... Tak kiedyś tam było... Później wyjaśnili, że przywracają
    wychodne przeterminowanych numerów regulaminowo -- bez łachy, na
    jedno [miłe?] słowo...

    > Z konieczności odchodzę z Play do Plusa -- i cieszę się.
    > Nie wiem, jak będzie w przyszłości.

    Może nie będzie przyszłości?

    W Play mam jeszcze numery, których tam nie uruchomiłem... Na jeden
    (u matki) taki (nieuruchomionym) biorę kasę telefoniczny BLIKiem...
    [to tylko bezczelność czy już wykroczenie poza społeczne normy?]

    579 515 373 <-- na ten biorę kasiorę

    Jakiś BestWindykator kiedyś wydzwaniał nieustannie na ten
    numer -- choć nie wiedział, czego chce...

    -=-

    Złapany zostałem w pułapkę -- dobrze oczyściłem to i owo pod nową folią
    (nowym żelem) a paprochy wpadły w miejsce, które uważałem za bezpiecznie
    czyste! Przy trzeciej naklejce (za pół roku?) będę jeszcze
    ostrożniejszy?...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'