eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY] › Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.89-64-14-247.d
    ynamic.chello.pl!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzenie, oszustwo czy "coś innego"? [PLAY]
    Date: Mon, 29 May 2023 12:32:22 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <a...@w...eu>
    NNTP-Posting-Host: 89-64-14-247.dynamic.chello.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="rgr";
    posting-host="89-64-14-247.dynamic.chello.pl:89.64.14.247";
    logging-data="4643"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    Cancel-Lock: sha1:O805OoDnPBLvAow9Cgw/qgOjGS4=
    sha256:S1TwEOYg1lpO5cq23PbiJClwODUPGKycy2bVMzopkvs=
    sha1:7SBKoUeXKzN5xgX2KnHbbFA+KAQ=
    sha256:Cst8B6ABo5JY6TySLCX4xKfCsPfgvEOIa//xdNLmVhE=
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1100555 pl.soc.prawo:837674
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 28 May 2023 22:21:53 +0200, w <a...@w...eu>, "A. Filip"
    <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Był sobie pakiet "Play na kartę rok ważności konta".
    > *KAŻDE* doładowanie dowolną kwotą przedłużało ważność o 365.
    > Dostałem SMS "... Doładuj konto a przedłużysz jego ważność o 365 dni ..."
    > *bez podania wymogu kwoty doładowania*.
    > Po doładowaniu kwotą 10 PLN nie przedłużyło ważności konta o 365 a
    > "pomoc" Play stwierdziła że zmienili regulamin o czym mnie nie
    > poinformowali bo nie wyraziłem zgody na profilowanie i ich spam
    > marketingowy.

    ROTFL :)
    Wysyłanie regulaminu to spam marketingowy? Takie rzeczy tylko w Play.

    > Wszystko może niby zgodne ze zbójeckim prawem gdyby nie ten
    > wprowadzający w błąd SMS przez całkowite pominięcie
    > że teraz jest wymóg na kwotę doładowania.

    Play zawsze kombinuje jak może. Już mam 2 reklamacje u nich otwarte --
    przerosło ich proste zadanie jak wydanie nowej karty w starej taryfie.

    > Kij tym [...] w [...].
    > Odechciało mi się korzystać z usług tych [...].

    Trochę późno się zorientowałeś, że jak mogą oszukać (czy "oszukać"), to to
    zrobią.

    Unikam Play jak ognia, bo szkoda mojego czasu na nich -- wystarczyło mi jak
    konsultant stwierdził, że "on nie odpowiada za informacje udzielone przez
    innych konsultantów" :D

    PS. Przejdź do Fakt, tam każde doładowanie przedłuża o rok. Ale trzeba to
    zrobić w salonie, bo tak chcą i już.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1