  • From: "Marius Horak" <n...@e...con>
    Subject: Re: Wspolnota, czesci wspolne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 26 Nov 2005 08:47:32 GMT

    Cos ty czlowieku wachal?
    Chyba swoje stare skarpetki lub gacie.

    Ja pisze "Zgodzilem sie juz ze za wszystko zaplace" a ty mi na to
    "jest to Twoje zmartwienie oraz Twsj koszt".

    Ja chce zalozyc bo musze a ty komentujesz
    "Warunek jest taki, ze musisz miec do tego osobny przewsd kominowy"

    Ty pewnie politykiem miales zostac tylko ci sie nie udalo.

    Nastepnym razem czytaj to co inni pisza a jak nie znasz odpowiedzi to
    siedz cicho.

    MH