  • From: "Marius Horak" <n...@e...con>
    Subject: Re: Wspolnota, czesci wspolne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 26 Nov 2005 08:40:52 GMT

    > Racja, ciesz sie. Jakby sie uparli ("nie bo nie") to dopiero mialbys
    > klopot.

    O, widze ze uwazasz ze oni moga zmienic prawo budowlane ktore mowi ze
    wklad musi byc.

    > Ten papierek to powinna byc uchwala wspólnoty lub decyzja
    > administracji, ze ten komin jest przeznaczony do twojego uzytku i
    > wyrazaja zgode na zainstalowanie wkladu.

    Ano, jak wyzej. Jak zgody nie wyraza to znaczy za sa wazniejsi od prawa
    budowlanego. Wspaniala logika.
    Prawo mowi ze powierzchnia wewnetrzna musi odpowiadac jakis tam
    wymogom. Wiec zabezpieczenie musi byc czy ktos chce czy nie chce. A ja
    wlasnie chce tylko by przce byly prowadzone pod nadzorem Wspolnoty.

    > IMHO czescia wspólna jest KOMIN, natomiast WKLAD KOMINOWY jest twoja
    > prywatna wlasnoscia. Nie jest czescia budynku - np. mozesz go wyjac i
    > zamontowac w innym kominie albo sprzedac itp.

    Wklad kominowy sluzy to tego by dostosowac budynek do przepisow
    budowlanych. Usuniecie wkladu moze byc lamaniem przepisow.

    MH