    From: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wścibski pracodawca
    Date: Thu, 29 Jul 2004 11:29:48 +0200

    news:ce9a28$ouo$1@news.onet.pl...

    > Ujmę to tak - są zawody gdzie to co się robi w czasie wolnym nie ma
    > znaczenia. Są też takie gdzie JEDNAK ma to znaczenie.
    Na przykład: lekarz, policjant, żołnierz, strażak
    NA PEWNO NIE: grafik, designer, copywriter itp.

    > Ale jak je wypalają na robieniu fuch, swoich projektów .. o! to jest już
    > istotne co robią w czasie poza pracą.
    Masz rację. To jest DLA NICH istotne. Ty nie powinienen się tym
    nawet interesować.

    > Czy puściłbyś swoje dzieci do szkoły gdzie nauczycielki po pracy
    > stoją pod latarniami i zarabiają d..pą ? W końcu to ich wolny czas.
    Jakoś mnie mało interesuje co nauczyciele robią po pracy.
    > Czy zgodziłbyś się trenować sportowca , który - oczywiście w wolnym
    > czasie- chleje,
    > ćpa i pali ?
    Ćpać nie może (niedozwolona substancja), pić i palić jak najbardziej.
    Jeśłi osiąga spodziewane wyniki to może nawet codziennie.

    > Zależy. Jedne naruszają inne nie.
    Jakiekolwiek żądania pracodawcy odnoszące się do czasu poza pracą
    (40h/tydzień) są niedopuszczalne. I zabiłbym śmiechem takiego pracodawcę.

    > To nie takie proste. Jak ktoś kopie rów czy ma płacone za wydajność to w
    > miarę jego sprawa jak szybko pracuje.
    > Ale jak ktoś pracuje głową, myśląc to sprawa się komplikuje poważnie.
    Jakoś nie zauważam tego poważnego skomplikowania.Możesz coś więcej?