  • Data: 2004-09-26 22:14:22
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    RobertZ wrote:

    > Co ciekawe twierdzi ze ja niepokoje, nekam i ze ma bilingi(ciekawe).
    > Bilingi rozmow przychodzacych, oraz ze udowodni ze ja przesladuje.
    > W ten sposob ze prosze do telefonu moje dzieci. Dosc oryginalne.

    To może tak:

    Art. 107. Kodeksu Wykroczeń:

    Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błą lub w
    inny sposób złośliwie niepokoi
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    Teściowa wprowadza w błąd? Jak mówi to, co napisałeś powyżej, to
    wprowadza. Robi to złośliwie? Jasne! Zanipokoiło Cię to? To chyba widać,
    skoro się tu zapytujesz o to.

    Na upartego podpada to jeszcze pod kodeks karny (groźby karalne w celu
    zmuszenia do zaniechania przez Ciebie działania), ale IMHO taką duperelą
    prokurator by się nie zajął.