  • Data: 2002-03-22 14:31:21
    Temat: Re: Wku kontra Firma
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe co chłopak zrobi jak dostanie odroczenie?
    Spłaci poprostu leasing ponieważ kredyt może zostać zawieszony a leasing raczej
    wątpie.
    To jest jakaś myśl, ale słyszałem że oni posiadają pewne dyrektywy i jeżeli
    jestem menegerwm firmy a więc ona bezemnie nie może funkcjonować to mogę starać
    się o odbycie przeszkolenia wojskowego podobnego jak na studjach obecnie
    palnują i mam automatycznie wbijane Odbycie zasadniczej służby wojskowej.
    co o tym sądzicie czy są jakieś zapisy w prawie cywilnym czy to warunkuje jakaś
    ustawa jak tak to jaka.

    Dziękuje za wszelakie odpowiedzi i przepraszam jeszcze raz za lopot czytania
    nieotrograficznej pisowni.
    Artur