  • Data: 2014-09-11 19:41:39
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2014 16:06, Kris pisze:

    > To wszystko do czasu.
    > Nagle się okazuje że że z boku konkurencja z boku powstała czy inna biedronka i
    płacz i lament. Pewnie każdy z nas zna takie przypadki.

    Biedronka wykosi i tego miłego i tego niemiłego.

    Inna konkurencja wykosi lepszą jakością, niższą ceną, lepszą wiedzą na
    temat sprzedawanego produktu itd... Bycie miłym dla niektórych klientów
    (IMHO) jest nieistotnym parametrem w grze rynkowej. No chyba że chodzi o
    knajpę. Ale też niekoniecznie.

    Armia wygrywa bo ma dobrego dowódcę, bo ma lepszą broń, bo ma lepszych
    żołnierzy, bo ma więcej żołnierzy, a nie dlatego że ma ładniejszy
    proporzec.

    p. m.