  • Data: 2010-03-03 10:51:22
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-03 00:59, Użytkownik Budzik napisał:

    > nawet jakbym go całkowicie zastawił to i tak nie ma prawa porysac mi
    > samochodu. Znaczy ma prawo, ale musi za to zaplacic.

    Osobiście poznałem sędzinę która w temacie "musi zapłacić"
    miała inne zdanie.
    Poszkodowany niby wygrał ale tak jakby nie do końca i powiedział
    sobie że nigdy więcej takich procesów. :-)

    > Jasne.
    > Ale wyobraz sobie sytuacje, ze masz swiadka, masz opinie policji.
    > Przy twoim czarnowidzeniu strach z domu wyjsc.

    Jeden wygodny zaparkował przed wjazdem do mojego garażu (bo blisko
    i auto z okna mieszkania widać), przy wyjeździe lekko go zahaczyłem.
    Podobno miał światka, ja nawet przyznałem że zdarzenie miało miejsce
    ale nie zgodziłem się na płacenie czy pokrycie z mojego ubezpieczenia.
    Wedle opinii znawców i teoretyków z tej grupy moja bezsprzeczna
    wina wina powinienem przepraszać i płacić.
    Nie przepraszałem i nie zapłaciłem (poprzez ubezpieczyciela też nie),
    jednego się nauczyłem nie zawsze wszystko jest takie czarno białe
    i jednoznaczne jakby chcieli teoretycy.