  • Data: 2010-03-03 13:40:19
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-03 14:08, Użytkownik Budzik napisał:

    > cóz, na moje zachowałes sie jak cham. Skoro puknałes, to trzeba było
    > poniesc konsekwencje.
    > A ze nie *zawsze* wszystko jest czarne albo białe widac najlepiej po tym
    > swiaTku...

    Sam się zachowujesz jak cham pisząc takie teksty.
    Poszkodowany zaparkował na zakazie i dodatkowo w miejscu
    mocno utrudniającym wyjazd z garażu.
    Uważałem ze to on powinien ponieść konsekwencje takiego parkowania
    i faktycznie poniósł. Ja składając zeznania potwierdziłem
    zdarzenie, ale nie poczuwam sie do winy za kogoś kto nie
    potrafi zaparkować i utrudnia życie inny użytkownikom
    nie naruszającym przepisów.