  • Data: 2010-03-04 12:12:41
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF r...@w...pl ...

    > Sam się zachowujesz jak cham pisząc takie teksty.
    > Poszkodowany zaparkował na zakazie i dodatkowo w miejscu
    > mocno utrudniającym wyjazd z garażu.
    > Uważałem ze to on powinien ponieść konsekwencje takiego parkowania
    > i faktycznie poniósł.

    masz racje - powinien.
    Trzeba go było na jego koszt odcholowac, wezwac SM.
    Porysanie samochodu zrozumiałbym tylko w jakims mega nagłym przypadku typu
    koniecznosc zawiezienia kogos umierajacego do szpitala.

    > Ja składając zeznania potwierdziłem
    > zdarzenie, ale nie poczuwam sie do winy za kogoś kto nie
    > potrafi zaparkować i utrudnia życie inny użytkownikom
    > nie naruszającym przepisów.

    Uwazasz, ze uszkadzajac jego wlasnosc (widziałes jak stoi, ze sie nie
    zmiescisz a mimo o pojechałes) nie naruszyłes przepisów?