eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym › Re: Wezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym
  • Data: 2012-10-28 23:47:22
    Temat: Re: Wezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    kashmiri wrote:

    > Nie, akurat tutaj mylisz się. Z tego co wiem, urząd nie "wzywa do
    > wyjaśnienia", tylko informuje, że formularz należy "złożyć osobiście".

    Posłałbym go pocztą.
    Ale od razu nalezy sie nastawic na batalię, ze formularz jest wypełniony
    źle, bo na 99% będzie źle.
    Tez go wypełniałem i gdyby nie babki w urzędzie zajęłoby mi to zapewne
    kilka dni.

    > Mimo że urząd administracji państwowej ma prawo wezwać obywatela celem
    > złożenia zeznań lub wyjaśnień - to czy ma prawo decydować (bez
    > specjalnego rozporządzenia, jak to jest np. w wypadku wniosków o wydanie
    > dowodu osobistego itp.), że jedyna dopuszczalna droga *dostarczenia
    > formularza do urzędu* jest poprzez doręczenie in persona?

    bo tak zapewne zapisano gdzies w ustawie.
    Nie chce mi sie szukac gdzie.

    > Sprawa jest trochę bardziej skomplikowana IMHO i par 50 kpa nie do końca
    > tu przystaje.

    dobrze byloby o tej bardziej skomplikowanej sprawie najpierw napisac a
    nie dokladac po jednym zdaniu raz na dzien
    tak mi sie dyskutowac nie chce.

    spadam