eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym › Re: Wezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym
  • Data: 2012-10-29 06:25:16
    Temat: Re: Wezwanie do osobistego stawienia się przed... urzędnikiem gminnym
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-29 03:32, witek pisze:

    > urzad nie ma automatycznej wiedzy kto jest wlascicielem danej
    > nieruchomosci. o ile urzad ewentualnie bedzie wiedzial ile tego podatku
    > ma byc to nie bedzie wiedzial komu go naliczyc jak sie chetny na ten
    > podatek sam nie zglosi.

    No to akurat chyba ma - w końcu to nieruchomości i transakcje są
    przeprowadzane notarialnie a informacja o tym trafia do urzędu
    (przynajmniej tak miałem w ub. miesiącu).
    Co innego jego wysokość - w przypadku gruntu jest to dość łatwe ale w
    przypadku budynków i budowli już gorzej - trzeba je właściwie
    zaklasyfikować a w przypadku budowli nawet wycenić co, jak nietrudno się
    domyślić, może być elementem spornym między urzędem a podatnikiem.

    --
    spp