eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Re: Ważność karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Date: Thu, 31 Jul 2008 19:19:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <g6ss68$ro4$2@inews.gazeta.pl>
    References: <4...@8...googlegroups.com>
    <g6rlll$63s$3@inews.gazeta.pl>
    <8...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-128-7.rawamaz.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1217524744 28420 89.231.128.7 (31 Jul 2008 17:19:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 17:19:04 +0000 (UTC)
    X-User: jarlex
    In-Reply-To: <8...@s...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546464
    [ ukryj nagłówki ]

    g...@g...com pisze:

    > Czyli wina leży po stronie producenta, a w ramach rękojmi, lub
    > niezgodności z umową w sprzedaży konsumenckiej, musiałbym dochodzić
    > praw u sprzedawcy - zgadza się?
    >

    Tak, ale tam jest "gwarancja" [niezgodność z umową] na 2 lata.
    To że wina leży po stronie producenta, nie ma znaczenia dla
    odpowiedzialności sprzedawcy. A może nawet jest to korzystne bo nie
    będzie trudno udowodnić wady. A sprzedawca ma regres do producenta.

    Więc jeśli jesteś konsumentem, to wal do sprzedawcy. Tak myślę.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1