eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Re: Ważność karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!s50g2000hsb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 30 Jul 2008 23:56:40 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <8...@s...googlegroups.com>
    References: <4...@8...googlegroups.com>
    <g6rlll$63s$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.36.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1217487401 23181 127.0.0.1 (31 Jul 2008 06:56:41 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 06:56:41 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s50g2000hsb.googlegroups.com; posting-host=80.55.36.4;
    posting-account=jvdhnQoAAABsrlqhir_p23QpPAVN1I1j
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 PLWARP06
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546319
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Lip, 08:21, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > g...@g...com pisze:
    >
    > > Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    > > zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?
    >
    > A czy gwarancja jest na pewno konieczna ? Nie jesteś konsumentem ?
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > Imperare sibi maximum est imperium

    Nie opisywałem szczegółowo sytuacji - chodzi o to że gwarancję mam na
    12 m-cy które minęło, ale ponieważ w tej serii notebooków zdarzały się
    wadliwe baterie, to Lenovo przedłużyło o dodatkowe 6 miesięcy okres
    gwarancyjny na samą baterię.
    Czyli wina leży po stronie producenta, a w ramach rękojmi, lub
    niezgodności z umową w sprzedaży konsumenckiej, musiałbym dochodzić
    praw u sprzedawcy - zgadza się?

    Pozdrawiam
    GS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1