  • Data: 2008-01-27 21:17:41
    Temat: Re: Wariograf
    Od: "Cywilny" <w...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." pisze:
    > Biorą delikwenta i siłą sadzają go na krześle i oplątują tymi
    > przewodami? A czterech osiłków przytrzymuje go, żeby się nie wyrywał?
    > Zbyszek

    Nie, nie, to nie tak. Interesuje mnie taka oto sytuacja:
    Jestem pewien swojej racji, i wiem, że nie kłamię w przedmiotowej sprawie,
    wiem też, że kłamie przeciwnik. Pytanie zasadnicze brzmi: czy w ogóle
    adwokat (mój) może zadać stronie przeciwnej pytanie "Czy byłby pan gotów
    poddać się badaniu na wykrywaczu kłamstw?". Jeżeli odpowiedź brzmi tak, to
    ciągnie dalej i wnosi o badanie. Bo jest wymagana zgoda. Jeżeli odpowiedź
    brzmi nie, to pyta dlaczego, pojawia się kozi róg i rzecz wydaje sie wygrana
    psychologicznie i daje do myślenia.

    pozdrawiam
    Cywilny