  • Data: 2020-06-17 15:19:09
    Temat: Re: Wada ukryta - pytanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 09:11:02 +0200, glumek napisał(a):

    > Wczoraj zadzwonił kupujacy i powiedział że chce oddac samochód bo gdzies
    > był na serwisie i powiedzieli ze synchronizator jest uszkodzony i ze
    > koszty naprawy to ok 1500 zl, bo powiedział ze zataiłem usterke.A nic
    > nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.

    Internety powiadają, że "kupujący nie wykorzysta rękojmi jeśli sprzedawca
    przed transakcją rzetelnie poinformował o wadach przedmiotu albo wady
    wynikają z normalnego zużycia tej rzeczy."

    https://www.ebroker.pl/wiedza/rekojmia-czyli-kiedy-m
    ozesz-oddac-sprzedawcy-uzywana-rzecz/5201?utm_source
    =uzytkownicy&utm_medium=internet&utm_campaign=wkleje
    nie

    Jeśli rzeczywiście poinformowałeś o usterce, to prawo jest po Twojej
    stronie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek