  • Data: 2004-03-19 18:07:54
    Temat: Re: WYPOWIEDZENIE PRACY
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3cd77$3mv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli jeśli zwolniłem sie 2 stycznia danego roku to jaki ekwiwalent mi
    sie
    > może należeć ? Pracowałem 15 lat

    Za styczeń ekwiwalent pieniężny za 3 dni urlopu wypoczynkowego (1/12 x
    26 dni).
    U następnego pracodawcy możesz nabyć prawo do urlopu wypoczynkowego
    dopiero za luty i następne miesiące.

    Ale to jest przypadek taki bardziej teoretyczny, kiedy za przepracowany
    1 dzień roboczy nabywa się prawo do 3 dni roboczych urlopu
    wypoczynkowego w postaci ekwiwalentu pieniężnego).

    Pozdrawiam

    wa