  • Data: 2004-02-07 16:10:08
    Temat: Re: WEZWANIE PRZEDSADOWE z sieci ERA dp splaty zadluzenia...
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam takiej mozliwosci. Moge rozpoczac splate zaluzenia, ale dopiero od
    > kwietnia, moze od marca, [ciach]

    zrobisz jak uwazasz.
    znam pewna sprawe z era: czlowiek mial zadluzenie pod koniec 2001 r.
    era skierowala sprawe do sadu w lutym 2003 r. sad rejonowy w warszawie
    po dluuugim czasie wydal nakaz zaplaty. w styczniu 2004 r. komornik z tytulem
    egzekucyjnym odwiedzil dluznika. ten przedstawil dokumenty, ze zaleglosc
    splacil. komornik zgodnie z art. 822. kpc wstrzymal dokonanie czynnosci.

    facet splacal cale zadluzenie z odsetkami i splacil do momentu, kiedy
    odwiedzil go komornik. moze to jest jakies rozwiazanie. nie wiem jak
    pozniej potoczyly sie losy dluznika.

    Art. 822.
    Komornik wstrzyma się z dokonaniem czynności, jeżeli przed jej rozpoczęciem
    dłużnik złoży nie budzący wątpliwości dowód na piśmie, że obowiązku swego
    dopełnił albo że wierzyciel udzielił mu zwłoki. O wstrzymaniu czynności
    komornik zawiadomi wierzyciela.

    pozdrawiam
    marcin