  • Data: 2004-02-08 13:13:41
    Temat: Re: WEZWANIE PRZEDSADOWE z sieci ERA dp splaty zadluzenia...
    Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5bdd.00001658.40260e04@newsgate.onet.pl...

    > bredzisz adasiu bredzisz. bakales ziolo? :) on wcale nie chce uciekac od
    > problemu. ma wole zaplacic. a klopoty finansowe moga sie przytrafic
    kazdemu.

    Wlasnie.... Dokladnie tak to wyglada i dzieki serdeczne za pomoc i porade w
    tej sprawie. Radzilem sobie dotad, wiec teraz tez jakos to bedzie - z ta
    roznica, ze teraz (wreszcie) bede mial jakies pieniadze, aby w koncu
    rozpoczac w miare intensywna i regularna splate tego dlugu, aczkolwiek nie w
    takich kwotach, jakich zada ode mnie wierzyciel i na tym wlasnie polega caly
    problem...

    > beknac to powinienes raczej ty za nazywanie zlodziejem kogos, kto niczego
    > nie ukradl...

    No comment - napisal co pomyslal i chwala mu za to. Inna sprawa, ze ci z ERY
    (bynajmniej ci, z ktorymi rozmawialem przez telefon) tak wlasnie mnie
    traktuja - jakbym celowo nie zaplacil tamtych rachunkow i wcale nie
    zamierzal tego uczynic. W sumie to im sie nie dziwie...

    Pozdrawiam
    zf