  • Data: 2005-07-06 07:28:44
    Temat: Re: WARTA i problemy z odszkodowaniem
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian W" <s...@g...pl> wrote in message
    news:dafvo8$cfn$1@opal.icpnet.pl...
    > dokladnie, WARTA proponuje naprawiac za pomoca tzw. generykow i dolicza
    > amortyzacje - prawie 500 zl. Dodatkowo zanizyli roboczogodzine warsztatu z
    > 85 zl na 50. Dodam, ze jest to ASO FIATA, wiec ceny musza tez byc
    > odpowiednie:)
    Tak jak juz napisałem do odliczenia amortyzacji nie mają prawa przy naprawie
    z OC sprawcy.
    Zaniżanie kosztów robocizny to też standard... ale ZTCW to po przekazaniu
    faktury i przejściu na naprawę bezgotówkową płacą bez większego problemu
    normalne stawki
    Najlepsze co mozesz zrobić IMHO to upoważnienie warsztaty do rozliczenia sie
    z Wartą.
    Oni przekażą fakturę - wtedy po stronie Warty leży udowodnienie, że koszty
    są zawyżone... ale będą to załatwiać z ASO a nie z Tobą....

    pzdr
    Bartek