  • Data: 2023-01-14 08:22:35
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jan 2023 19:15:24 +0100, Shrek wrote:

    > Ogólnie poprawa wizerunku policji od w okolicach przełomu dekad wynikła
    > głównie z ograniczenia interakcji między przeciętnym obywatelem a
    > policją. Część patoli wyjechała do anglii,

    Jestes pewien? Po ci oni by mieli wyjezdzac?

    > samochodów już tak masowo nie kradli,

    zniesli cla zaporowe, to rodacy kupuja tanie starocie z Niemiec.
    Uszczelniono system rejestracji, to trudniej zalegalizowac.
    A moze nadal kradna ... ale w Niemczech :-)

    Nawiasem mowiac - w Anglii kradzieze samochod byly nagminne od wielu
    lat.

    > mieszkań też masowo nie okradali,

    troche trudno z tego wyzyc.

    Ale ... to moze bieda pchala ludzi do kradziezy?
    A teraz jest praca, jest/byla Anglia, Niemcy itd ...

    > a pierdół obywatel nie
    > zgłaszał bo nie warto, wiec zasadniczo zostawał pech w postaci chłopca
    > radarowca - ale traktowany właśnie w kategorii pecha. Potem przyszły
    > pisory i lokdałny, policja znów weszła w interakcje ze społeczeństwem i
    > tak odsyskała zasłużone jednak miano milicji czyli nowocześnie kulsonerii.

    Tak jest.

    A w sumie o co poszlo? O pryncypia wiary katolickiej,
    o pare innych glupot politycznych, czy to bardziej skomplikowane jest
    to walka Polski A z B ?

    P.S. mam takie plotkarskie doniesienia, ze poziom intelektualny
    mlodych policjantow sie obnizyl. A w wojsku to juz tragedia, nie tylko
    intelektualna. A przeciez do policji to trzeba miec mature ..

    J.