  • Data: 2023-01-14 11:51:51
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam, że w tym wypadku raczej chodzi o stosunek zysku i potencjalnych
    > strat. Kiedyś na samochód pracowało się kilka lat. Więc ukradziony można
    > było w miarę drogo sprzedać i na tym zarobić. Teraz jeżdżący w miarę
    > sprawny samochód kupisz za kilka pensji, a jak ktoś lepiej zarabia, to
    > pewnie i za jedną. Nikt nie bedzie ryzykował i kupował trochę taniej
    > niepewnego. A jak cnie ma komu sprzedać, to i kraść się nie opłaca.
    >
    > Podobna sytuacja jest przykładowo z telefonami komórkowymi. Kilkanaście
    > lat temu było takich zdarzeń po kilka na dzień. Pewnie połowa
> [...]

    Jest tylko pewne "ale...".
    Przy okazji bieżącej sprawy miałem okazję porozmawiać z policjantem.
    Okazało się, że w ubiegłym roku liczba włamań do mieszkań i samochodów
    wzrosła o 60%, a to za sprawą Ukraińców.
    Przy czym w samochodach najbardziej interesują ich katalizatory.
    No, ale on chyba są trochę poza prawem?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: