  • Data: 2023-01-14 15:57:36
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może gdzieś lokalnie coś takiego występuje. U nas w górach Ukraińców
    > niewielu. Bezpośrednio po wybuchu wojny było ich więcej. Po za tym wiele
    > zależy od tego, ile mieli tego wczesnej. U nas jedna z powiatówek
    > "zaświeciła się na czerwono", po tym, jak o 100% wzrosła tam ilość
    > zabójstw, a o 50% spadła wykrywalność. W jednym roku mieli jedno
    > zabójstwo i je wykryli, w kolejny dwa i jedno też wykryli. Tak więc
    > trzeba by było sprawdzić w czym rzecz. Przy małej ilości włamań jedna
    > grupa, która przyjedzie na dany teren potrafi w kilka dni zrobić te 60%.
> [...]

    Cóż, informacje otrzymałem, można powiedzieć, z pierwszej ręki.
    Rzeczywiście, na prowincji przy niewielkim procencie imigrantów
    statystyki mogą być diametralnie różne.
    Moje dane otrzymałem w Warszawie (Targówek), gdzie Ukraińców jest
    zatrzęsienie i statystyki mogą być już całkiem precyzyjne.
    No i policja chyba wie, jakiej narodowości są złodzieje?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: