  • Data: 2023-01-15 12:38:21
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jan 2023 14:50:32 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli chodzi o katalizatory, to jak mają problem, to należy
    > zainteresować się punktem ich skupu. Z tymi katalizatorami coś trzeba
    > zrobić. Przeważnie kradzieże generuje nieuczciwy skupujący, który
    > wpisuje fałszywe dane w dokumentację - bo żaden złodziej przecież nie
    > będzie pod własnym nazwiskiem tego sprzedawał. Jak nie będą mieli
    > miejsca zbytu, to przestaną kraść.

    Punkt skupu przeciez tego tez skupuje dla siebie, tylko pcha dalej.
    Nie beda mogli sprzedac lokalnie, to zalozą sobie wlasny punkt skupu
    :-)
    Moze nawet na Ukrainie ...

    > Nie będę się tu jakoś szczególnie upierał, ale powiązanie z
    > uciekinierami z Ukrainy włamań, czy kradzieży katalizatorów z
    > niespecjalnie wydaje mi się celne.

    Ale wzrost jest? Masz chyba jakis wglad w statystyki?

    No coz, Polska oferuje Ukraincom od razu pracę, ale praca moze byc
    kiepska, mieszkania drogie, a cos jeszcze od zycia sie chce,
    to moze i kradną.

    Bywaja jeszcze i takie przypadki
    https://www.youtube.com/watch?v=OZ7bFTiJm7Q

    > W tym wypadku o wiele większy problem stanowi udostępnianie przez
    > Ukraińców swoich tożsamości celem zakładania rachunków bankowych, czy
    > rejestracji kart SIM. Później służą one do fraudów internetowych.

    A nie lepiej jakis przekret podatkowy na miliony?
    Czy przed tym sie juz PiS zabezpieczyl ?

    Naszych meneli juz zabrakło, "kolekcjonerskie" dowody osobiste
    wcale nie sa takie dobre?

    A swoja droga - panstwo sie juz dorobilo jakiegos systemu sprawdzania
    DO, czy ciagle tylko "utraconych" ?

    J.