  • Data: 2006-08-19 19:41:55
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kam napisał:

    > Przecież bankowy tytuł wykonawczy (a obecnie egzekucyjny) to znacznie
    > starsza instytucja, więc na czym miało polegać lobbowanie?

    Nie znam szczegolow aktow prawnych.
    Wiem ze na poczatku lat 90-tych banki mialy pozycje znacznie
    slabsza niz teraz.
    Byc moze chodzi tu o tryb ustanwiania bankowego tytulu egzekucyjnego.
    W kazdym badz razie kiedys banki byly ostrozniejsze z udzielaniem
    kredytu, a dzisiaj zebrza na kolanach by wziac jakikolwiek
    kredyt na cokolwiek. Z czegos to wynika? Z czego? Z pewnosci,
    ze na udzielonym kredycie bank nie straci. A to zas moze
    wynikac ze zmian dotyczacych bankowego tytulu egzekucyjnego,
    z jego skutecznosci.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL