  • Data: 2010-02-20 02:26:35
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-19 01:09, Smok Eustachy pisze:
    > Wyobraźmy sobie, że Tristan kupuje licencję na samochód - bo:
    > 1. Samochodu nie można kupić, bo nikt nie sprzeda.
    > 2. Na podstawie tej licencji musi płacić producentowi za każdy
    > przejechany kilometr zróżnicowaną stawką w zależności od tego czy do
    > teściowej czy do pracy i ile osób wiezie.

    I owszem, takie coś bywa. Są np. wypożyczalnie samochodów.

    Znam też firmę, która sprzedaje urządzenie elektroniczne, za które
    właśnie pobiera opłaty wg licznika użyć.

    Więc metody niesprzedawania w świecie ,,fizycznym'' też są. I nie widzę
    powodu do panikowania. Skoro ktoś oferuje samochód na takich warunkach,
    a ktoś inny to kupuje, to nie widzę powodu do popierania anarchii i
    żądań tych, co ten wóz pożyczają i jeżdżą dowolnie łamiąc licznik
    kilometrów.

    > 4. Koszty rosną bo żeby kontrolować to wszystko potrzebny jest
    > rozbudowany aparat represji.

    No tak, lepiej pozwolić żeby kupowali tylko ludzie o wewnętrznej
    potrzebie bycia uczciwym. Genialne założenie.

    ATPO: Kurde, nie wiem czemu nie działają przekierowania (FUT)... Mój TB
    coś kopie przy ich tworzeniu, czy wy je ignorujecie? Bo dyskusja powinna
    iść na pl.soc.prawo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek