  • Data: 2010-02-18 21:00:58
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Przemysław Adam Śmiejek napisał w czwartek, 18
    lutego 2010 16:03:

    > owszem, o ile udowodnisz, że pomyślałeś pierwszy i o ile będzie to
    > oryginalne myślenie nadające się do zakwalifikowania jako dzieło.

    A u Ciebie znowu występuje przerost ideologii nad faktami. Ale to
    chyba normalne u lewicy.

    Myślenie nie jest utworem w sensie prawa autorskiego i jako takie nie
    podlega ochronie prawnej (przynajmniej z tytułu tej ustawy). Podobnie
    zresztą jak wiele innych przejawów twórczości - np. taniec. Śpiew i
    muzyka zresztą też nie - a w każdym razie nie samoistnie.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze
    wszystkimi kolejnymi literami.