  • Data: 2002-02-27 23:53:38
    Temat: Re: Urlop bezplatny
    Od: m...@w...pl (marko) szukaj wiadomości tego autora

    W świadectwie pracy będziesz miał wpisany faktycznie
    > wykorzystany urlop, więc u nowego nic ci się nie będzie należało.

    Kotewka

    to też jest prawda i nieprawda. Pracodawca może dać urlop
    w ilości wypracowanej, choc ty masz prawo do swoich 26 dni, ale pracodawca
    nie musi go dać, musi dać proporcjonalnie czyli 5 dni i nie wygrasz sprawy.
    Miałem taką sprawę. Chciałem zwolnić się w lutym wykorzystując na
    wypowiedzenie urlop. Dali mi czarno na białym w kodeksie , że nie muszą. Nie
    mamy już komunizmu i jeden pracodawca, nie bedzie płacił za innego. W
    komuniźmie było to wszystko jedno, nieprawdaż.

    pozdrawiam
    marko