  • Data: 2005-09-16 15:38:17
    Temat: Re: Upierdliwy typ na allegro...
    Od: Konrad <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie, a może ktoś próbował zmusić do zrealizowania transakcji
    > przez sąd? Albo jakieś odszkodowanie? Czekam z niecierpliwością, aż się
    > komuś będzie chciało sprawdzić :)

    Chyba nikomu nie chcialo sie przeprowadzac tak uciążliwej procedury -
    zazwyczaj lepiej jest odpuścić, dać człowiekowi negatywa i sprzedawać
    dalej.
    Problem wtedy gdy coś musi zostać sprzedane w jakimś terminei -np. kupujesz
    auto ale potrzebne Ci są pieniądze z poprzedniego samochodu, więc planując
    zakup, uwzględniasz datę sprzedaży itd. Podobnie ma się sprawa gdy np.
    wyjeżdzasz na rok za granicę etc.
    Przeczytaj dokładnie umowę i regulamin Allegro. Wspomina ona o możliwości
    wycofania przedmiotu i odzyskania prowizji. Kupujący otrzymuje ostrzeżenie
    i stosowny komentarz z Twojej strony. Jeśli zrobi to 3 razy, jego konto
    zostaje zawieszone.
    W świetle prawa umowa ustna jest również umową - jak zatem traktować umowę
    na Allegro?
    Być może można się ubiegać w szczególnych warunkach o sądowe rozwiązanie
    sprawy ale musiałbyś chyba wykazać, że faktycznie poniosłeś jakieś straty
    etc a niedotrzymanie tejże umowy zawartej za pośrednictwem Allegro było
    tego powodem.
    W życiu różnie bywa - mnie oszukał Najemca i wprwoadziła się do mieszkania
    od początku nie chcąc płacić. W końcu go wyrzuciłem a do mieszkania wszedł
    po swoje rzeczy tylko jak zapłacił - ale zapłacił tylko tyle, że wyszedłem
    na zero z czynszami. Za zniszczone łóżko i nowe drzwi wejściowe musiałem
    zapłacić sam. Podpisałem z nim umowę, że zapłaci za to w ratach później ale
    nawet nie idę z tym do sądu bo szkoda mi czasu, a rozwiazanie sprawy może
    by doszło do skutku za rok? Dwa?

    Pozdrawiam!
    Konrad