  • Data: 2004-03-27 14:06:48
    Temat: Re: Upadłość Spółdzielni
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz moje pytana:
    > - czy taka sytuacja będzie miała moc prawną (podpisanie aktu itp.)?
    TAK.Tylko co oznacza odenranie od wykonawcy - musi byc jeszcze odbiór przez
    nadzor budowlany i zaswiadczenie o samodzielnosci lokalu aby notariusz
    podpisal akt notarialny

    > - co się stanie jeśli spółdzielnia nie podpisze z nami tego aktu?
    to juz zalezy od syndyka i ile spółdzielnia ma dlugów

    > - czy wcześniejsze odebranie kluczy (przed ogłoszeniem upadłości) coś da?
    nic nie da

    > - czy powinienem się poradzić dobrego prawnika znającego się na prawie
    > spółdzielczym?
    jesli chcesz sie lepiej czuc, ze zrobiles wszystko to TAK, ale to i tak nic
    nie da

    > Przepraszam, za laicki opis ale nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.
    nikt nie jest - bo chyba drugi raz to bym nigdy nie kupil mieszknia od
    nikogo tylko wybudowal domek

    JerzyR