  • Data: 2021-04-21 18:07:30
    Temat: Re: Umowa użyczenia lokalu vs umowa najmu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w
    >>> ogląd.

    >Po pierwsze, to od kiedy gość hotelu jest najemcą?

    A co gosciem jest ?

    >Pierdolisz jak potłuczony, bez podania racji, byle coś napisać.

    Ale czy to moja wina, ze taka historia kraju ?

    >>> Art.343.§1. Posiadacz może zastosować obronę konieczną, ażeby
    >Taaa...

    no, jesli uznac go za prawidlowego posiadacza, to moze zastowac obrone
    konieczna i przed policjantem :-)

    >Po polsku potrafisz napisać?

    A to co - po rosyjsku?

    Jak panstwo chce, zeby obywateli nie wyrzucano z wynajmowanych lokali
    "na bruk", to wypadaloby chyba zaplacic cos wynajmujacym.

    J.