    From: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o internet
    Date: Sun, 08 Mar 2009 17:02:32 +0100

    tg pisze:
    /../

    > przed zainstalowaniem zapewne zostali poinformowani o abonamencie, bo
    > raczej
    > trudno sie decydowac na instalacje nie wiedzac ile taka przyjemnosc ma
    > kosztowac

    Poinformowanie o abonamencie= dostajesz swistek przed oczy i podpisujesz.

    > jezeli tak powiedzial (a z postu watkotworcy nic takiego dla mnie nie
    > wynika)
    > to juz zupelnie inna sprawa

    O to chodzi że żeby to wiedzieć - musisz mieć papier. Jeżeli natomiast
    dostawca nie dostarczył umowy pisemnej i cennika to znaczy, że nie
    chciał dostarczyć cennika i umowy. A skoro nie chciał, to znaczy, że nie
    chce, żeby płacili.

    > poprostu uwazam ze jezeli dowiedzieli sie ze za net placa np. 50 pln/mc
    > korzystali przez x miesiecy to 50*x wypadaloby zaproponowac zanim zaczna
    > sie szarpac po sadach, chyba ze brak umowy spowodowal im jakis super
    > dyskomfort psychiczny ;) lub np. nie mogli sobie netu odliczyc od podatku
    > (chyba jest/byla taka mozliwosc?) itd. itp...

    Jakby sie dowiedzieli to by operator miał dokument podpisany. JAk nie ma
    to znaczy, że się nie dowiedzieli.