  • Data: 2005-02-21 13:17:09
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-02-21 09:59, Gotfryd Smolik news wypłynął na szersze wody, by
    oznajmić światu, co następuje:

    > Przypomnę iż własnoręcznym podpisem stwierdzasz podobno że *nie* na
    > umowie o pracę "prowadzisz księgi".
    > Czyli robisz to "usługowo".

    Księgowanie podałam jako przykład. Innymi przykładami było cieciowanie,
    czy sprzątanie terenu, ale nie napisałam, że wykonuję właśnie taką a nie
    inną pracę :) Zadałam również konkretne pytanie, a zamiast odpowiedzi
    otrzymuję pouczenia. Ale dziękuję i za to, zawsze warto zwiększyć zasoby
    wiedzy :)

    --
    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)