  • Data: 2022-08-18 13:00:00
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > "W lipcu skonczyło się OC.
    > Niestety wykupując ubezpieczenie, z rozpedu polisa została
    > wystawiona na zmarłego meza."
    >
    > Z rozpędu brzmi jak mimowolnie, czyli w wyniku błęedu. Może Budzik
    > dopowie. A brak zapoznania się z treścią umowy nie jest powodem
    > jej nieważności, chyba, że uniemożliwiono zapoznanie się z jej
    > treścią.

    Z rozpedu czyli zadzwonił agent który pilnuje rodzinie takie rzeczy ale
    który o smierci nie wiedział.
    Powiedział jaka cena polisy etc, przysłał ja na maila i tam sobie
    lezała.
    W miedzyczasie polisa została opłacona, a potem do rodziny dotarło ze
    została wystawiona na dane zmarłego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.