  • Data: 2022-09-02 20:36:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 1 września 2022 o 17:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Z tego co wiem to nie jest to prawda.

    Zależy od TU
    Ale generalnie w większości przypadków lepsza kasa jest za nową polise(bonus za
    nowego klienta itp) niz za przedłużenie automatyczne( tu w większości przypadków
    prowizja bliska zera) starej.
    Często bywa tak że TU wysyła klientowi ofertę przedluzenia(klient nic nie musi robić
    oprócz przelewu w określonym terminie) na taką kwotę że gdy ten sam klient trafi do
    agenta i ten mu robi swoją kalkulacje przedłużenia to wychodzi drożej. Taki
    kanibalizm.