  • Data: 2022-10-23 14:59:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zależy od TU
    > Ale generalnie w większości przypadków lepsza kasa jest za nową
    > polise(bonus za nowego klienta itp) niz za przedłużenie
    > automatyczne( tu w większości przypadków prowizja bliska zera)
    > starej. Często bywa tak że TU wysyła klientowi ofertę
    > przedluzenia(klient nic nie musi robić oprócz przelewu w
    > określonym terminie) na taką kwotę że gdy ten sam klient trafi do
    > agenta i ten mu robi swoją kalkulacje przedłużenia to wychodzi
    > drożej. Taki kanibalizm.

    Z tego wychodzi ze agentom własciwie powinno sie opłacac zonglować
    polisami o podobnych parametrach i co roku zmieniac TU.
    Mimo to w sumie rybka czy zapłace firmie x czy y jezeli kalkulacja jest
    podobna.
    A jednak z jakiegos powodu tak nie robią.
    Musze podpytać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"