  • Data: 2022-08-12 12:00:53
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzę jak skutecznie moznaby przyjąć, że z tego powodu umowa nie
    > jest zawarta. Prawie nikt nie czyta umów, a nie słyszy się, żeby sądy
    > stwierdzały, że unieważnia to np. umowę k-s. Jesli by tak było,
    > wystarczyłoby powiedziec, owszem, podpisałem, ale nie czytałem tresci
    > umowy.

    Sądy wówczas mówią, że dowody i doświadczenie życiowe świadczy o tym, że
    podpisujący się z umową zapoznał, a nie, że: nie zapoznał się, ale mimo
    to umowa została zawarta.

    Jeśli natomiast faktycznie są dowody na to, że nie zapoznał się, to
    umowa nie zostaje uznana za zawartą, co ma zwykle miejsce w różnego
    rodzaju oszustwach, "podsunięciach" papiery do podpisania (ktoś myślał,
    że podpisuje zlecenie przelewu, a podpisał coś innego) itp. itd.

    --
    Liwiusz