    Date: Wed, 3 Aug 2022 00:37:08 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła

    W dniu 02.08.2022 o 21:38, Kris pisze:

    > Z choinki się urwałeś?
    > Wleźć na jakąkolwiek stronę gdzie symulacja OC można zrobić.
    > Daj znać czy nie posiadający prawa jazdy właściciel auta ma zniżkę czy zwyżkę.
    > Daj znać czy polisa OC na maybacha jest w podobnej cenie co na Twingo.

    Ale czy powinno od tego zależeć? Bo moim zdaniem właśnie nie. Posiadając
    droższy samochód niekoniecznie musisz większą szkodę spowodować.

    Chyba, że źle zrozumiałeś "Sądzisz, że OC od tego zależy?". Mnie
    chodziło o "Sądzisz, że odpowiedzialność cywilna od tego zależy?". Bo
    teraz przeczytałem i może sądziłeś, ze wątpię, że stawka OC obecnie3 od
    tego zależy. Obecnie zależy w Polsce od pojemności silnika pojazdu - co
    również jest moim zdaniem bez sensu.

    --
    Robert Tomasik