    Date: Mon, 02 Sep 2013 14:08:56 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie NFZ vs KK
    <521f5dde$0$1267$65785112@news.neostrada.pl> <kvpsnc$19ts$1@alfa.ceti.pl>
    <52208155$0$1262$65785112@news.neostrada.pl> <kvq13a$1ct9$1@alfa.ceti.pl>
    <52208fa4$0$1227$65785112@news.neostrada.pl> <kvq6ki$1g7p$1@alfa.ceti.pl>
    <5220b12c$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308302350370.2804@quad>
    <5222de8e$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309021155400.2880@quad>

    > Moment.
    > Obracasz kota ogonem.
    > PRL z założenia dążył do układu, w którym był JEDEN pracodawca.

    No toż przecież było za PRLu wiele zakładów różnej maści. Sensownych i
    bezsensownych. Te sensowne Balcerowicz rozpierdzielił, ale to temat
    poboczny.

    > Wyraźnie piszę, że problem w tym, aby było ich DUŻO (niepoliczalnie
    > wielu :P)

    Tylko, że tak się nie da. Jeżeli liczba producentów marchewki dąży do
    nieskończoności, to cena marchewki spada do 0, więc pensje pracowników
    również.

    > A skąd bierzesz "fikcyjne miejsca pracy"?

    Jak to mawia pewien Gotfryd, z doświadczenia życiowego czy jakośtak :D

    > Działalność państwa ma doprowadzić do tego, aby było wielu
    > bijących się o zatrudnienie pracownika bo go POTRZEBUJĄ!
    > Czytajże co piszę.

    Czytam i rozumiem, ale to niewykonalne MSZ. Widzisz jakiś sposób?

    > Spróbuj więc i napisz o wynikach.

    Nie widzę problemu od strony technicznej/prawnej czyli Państwa.

    > Tylko nie pisz że "nie da się", bo to jest właśnie
    > dowód, że... nie da się.

    No nie da się, bo nie wszyscy mogą być pracodawcami z definicji. A do
    tego rynek nie łyka z definicji nieskończenie wiele przedsiębiorstw.

    > No i tyle.

    No tyle.

    > WSZYSCY pracodawcy wyciągają to samo "ale", nie rozumiesz tego?

    Czyli to nie Państwo im przeszkadza, a ograniczenia fizyczne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek