  • Data: 2016-06-08 13:49:43
    Temat: Re: Trybunał Konstytucyjny - jaki jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-08, Danusia <d...@w...pl> wrote:

    >A wbijesz sobie, że ta kwestia nie ma nic wspólnego z TK?
    >Jeśli ktoś zada pytanie, czy to jest zgodne z konstytujcą że drzewa
    >mają zielone liście,
    >to pewnie też uzyska odpowiedź twierdzącą. :P

    No ale fakt, ze urzednik o czyms decyduje, a obywatelowi nie
    przysluguje odwolanie, to chyba jednak w pewnej sprzecznosci z
    ogolnymi prawami obywatela stoi.
    Kto ciekawy, ten moze sobie poczytac wniosek - zapewne jest tam ladnie
    uzasadnione dlaczego przepis jest niezgodny.
    A potem reszte opinii - no bo koniec koncow jest zgodny, mamy na to
    ostateczny wyrok :-)

    >A dlaczego nie może wybrać urzędu skarbowego?
    >A dlaczego nie może wybrać czy chce/nie chce płacić ZUS?
    >A dlaczego musi płacić podatki które idą na darmozjadów kupujących
    >auta za 500+?

    >Może po prostu rzadzący (z dowolnej ekipy) uchwalają złe prawo
    >i TK nie ma tu nic do rzeczy?
    >Wiń rządzących za złe prawo i domagaj się jego zmiany.

    No, ale skoro TK orzeka, ze np kwota wolna w PIT jest za niska, to
    czemu nie domagac sie zmiany prawa w formie skargi konstytucyjnej ?
    :-)
    Szczegolnie, ze konstytucji nie ma jest zapisane "obywatel placi na
    ZUS" :-)

    J.