    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Taka sytuacja
    Date: Tue, 13 Jun 2023 21:50:32 +0200

    > Pewnie i mogą, tylko top nie jest tak, że on cały czas chodzi i kradnie.
    > Żeby jeszcze przestępstwa popełniał, ale wygląda na to, że to raczej
    > wykroczenia.

    A to spoko - chodzić obserwować. Oczywiście nie policja - obywatele.

    > Tylko, co on by tym schodom mógł takiego zrobić?

    Nie wiem. A co lotna brygada opozycji mogła że im antyterrorystów
    ponośnikiem podesłaliście?

    > Gdyby była choć poszlaka, że jest bardziej prawdopodobne, że on kogoś
    > zabije, niż każda przypadkowa inna osoba. Ale on sobie chodzi i kradnie.

    I ludzi zaczepia i pluje...

    > Fakt, że w prawie brakuje przepisu pozwalającego na tymczasowe
    > aresztowanie z uwagi na prawdopodobieństwo, że zatrzymywany bedzie
    > naruszał porządek prawny, ale takie coś również nie byłoby zbyt
    > bezpieczne.

    Tu się zgadzam - natomiast jak już jest taki klient, że co drugi dzień
    ląduje na komisariacie, to już można mu stałego kulsona przydzielić:P

    > Idziesz w kierunku schodów, to Cię aresztują, bo zapewne
    > postanowisz po nich poskakać.

    A tu akurat trafiłeś jak k.o.mendant głośnikiem . Zatrzymania bez
    podstaw pod schodami i okolicznych okolicznościach są tak na porządku
    dziennym że aż już nikt nawet o nich nie pisze. I właśnie dlatego macie
    taki chujowy piar - jak trzeba ruszyć dupę do patola to chuj i się nie
    da. A pod schodami prześladujecie każdego kto się władzy nie podoba i
    się da bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!